2008-04-30

England Wedding

Sitter här i England Nottingham just nu, bredvid TraXy som fixar med musik. Landade i måndags och ska hem igen på fredags natt.

Why you ask?

Eftersom TraXy ska gifta sig med hotta Engelsman (eller okey han kanske inte är jättehot som så men står fast vid den sexiga rösten :P) Sen är det nog bra att jag tycker att han inte är jättehot för annars hade det nog varit svårt att neka erbjudandet igår kväll *flin* eller okey kanske inte men det var ju roligt. Kan nog inte berätta något mer om det dock men ta mitt ord för att det var värt att vara uppe jättesent...

och innan jag nerlusar denna blogg med hemligheter, smilies och saker inom ** så ska jag nog ta och sluta. WEDDING DAY TODAY!

Lovar det kommer bilder sen...

5 comments:

Stina said...

Hoppas du har kul :) Snape morrar åt Fatima och bits lite, men annars har vi det bra här. Idag är det Valborg och vi ska festa med ett kollektiv! (snacka om att vi lever som i filmen "Tillsammans"!). Pussel och kräm!

M said...

Oooh, det ska bli sååååå kul att se bilder! Jag förväntar mig att det ska bli jättefint så man blir helt grön av avund. :)

Shetani said...

pics or it didn't happen

Traxy said...

Ja, det var minnesvärt att vara uppe sent den kvällen/natten vill jag lova! Haha!

Glömde ju att kopiera bilder hit och dit... Får skicka över en skiva eller nåt till dig. Warhammer World-bilder skulle du ju ha t.ex.!

*gosmosa världens underbaraste Maid of Honour snedstreck syster-fru (för visst åkte vi en sväng till Utah? ;))*

Marit said...

Klart att vi tog en sväng till Utah och fixade det. Som sagt det stod ju på biljetten att jag minsann var en Mrs och jag menar vi var ju antagligen ganska dragna där den kvällen *harkel*